Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 45 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga in sicer preko elektronske pošte na elektronski naslov trgovina@dimco-svetila.si blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku 15 dni od prejetja blaga se šteje za sporočilo o nameravanem vračilu.

Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Dimco Trade d.o.o., Trdinov trg 8a, 1234 Mengeš. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru, da so vrnjeni izdelki rabljeni, poškodovani, brez embalaže ali s poškodovano originalno embalažo kupca bremeni tudi ustrezna odškodnina, katera bo ocenjena s strani podjetja Dimco Trade d.o.o. z zapisnikom ob vračilu blaga.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine (vrednost blaga brez stroška dostave 4,50€), ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 30 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka. V primeru menjave stroške poštnine krije kupec.

Možnost vračila blaga ne velja za blago, ki je bilo izdelano po navodilih kupca oziroma je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

V primeru vašega osebnega prevzema na lokaciji podjetja Dimco Trade d.o.o., se vaš nakup ne smatra kot prodaja na daljavo in izgubite pravico do brezpogojne vrnitve vašega naročila.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).


Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali). Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.